Vikailmoitukset, maksutilanne ja asiointi nyt MyHoasissa
Olemme koonneet asukkaan sähköiset palvelut yhdeksi kokonaisuudeksi, johon pääset kirjautumaan osoitteessa mytest.test.dev.hoas.fi. Palvelusta löydät oman kohteesi tiedotteet, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, tehdä vikailmoituksia, tarkistaa oman maksutilanteesi, päivittää yhteystietosi, hakea autopaikkaa ja hoitaa monia muita asumiseen liittyviä asioita.
Jääkaappi rikki? Sauna ei lämpene? Pihavalot pimeänä?
Kun huomaat asunnossasi, kohteessasi tai piha-alueella korjattavaa, täytä vikailmoitus. Jos mahdollista, liitä mukaan myös kuva tai pari.
Oma maksutilanne
Näet palvelusta maksetut ja maksamattomat vuokrat sekä muut laskut. Voit myös tarkastella sopimuksesi tietoja ja tarkistaa maksetun vakuuden.
Jos olet muuttamassa pois, käy päivittämässä tilitietosi vakuuden palautusta varten omiin tietoihisi.
Autopaikka, avaimet, opiskelutiedot
Kokosimme joukon elämää helpottavia asiointilomakkeita MyHoasiin otsikon Lomakkeet alle. Voit esimerkiksi hakea autopaikkaa, ilmoittaa kadonneesta avaimesta, hakea lupaa asuntosi seinien maalaamiseen tai ilmoittaa jälleenvuokrauksesta palvelun kautta.
Palvelu vaatii rekisteröitymisen
Kun käytät palvelua ensimmäistä kertaa, pyydämme sinua rekisteröitymään. Rekisteröitymisen yhteydessä varmennamme henkilöllisyytesi, sillä palvelussa käsitellään henkilötietojasi. Ohjeet rekisteröitymiseen